دلتنگی
نوشته شده توسط : نازی
سلام به همه کسانی که نمیشناسمشون وهمه دوستان این اولین مطلبی هست که دارم تو وبم میزارم هدف من از ساخت این وب اینه که حرف دلمو بزنم وتقدیم کنم به کسی که با همه وجود دوستش دارم ولی کاش به زبون اوردن حرف دل راحت بود کاش میتونستم دادبزنم و بگم که دنیارو بدون اون نمیخوام دیشب قسم خورد که دوستم داره نمیدونم این دلم چرا اینهمه بهانه شو میگیره اروومو قرار نداره بیشترازین نمیتونم جلو اشکامو بگیرم فعلا خداحافظ بازم میام



:: بازدید از این مطلب : 1042
|
امتیاز مطلب : 433
|
تعداد امتیازدهندگان : 142
|
مجموع امتیاز : 142
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نگار در تاریخ : 1389/9/27/6 - - گفته است :
باحال بود به ما هم سری بزنی خوشحال می شیم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: