....
نوشته شده توسط : نازی

محمود چندروز پیش حسابی مریض شده بود

رفته بود کنار دریا که باد سرد بهش خورده بود و سرما خورده بود(اونم چه سرما خوردنی)

سرشب بهم زنگ زد هرچی بهش گفتم برو دکتر گوش نکرد

تااینکه ساعت 3شب بهم زنگ زد صداش درنمی اومد نمیتونست درست نفس بکشه

بهش گفتم برو یکی رو بیدارکن گوش نکرد

مجبور شدم زنگ بزنم به پسرخاله اش هرچنددل خوشی ازش نداشتم اما فقط بخاطرمحمود.........

اونم گوشی رو جواب نمیداد

دوباره زنگ زدم به محمود

نمیتونستم طاقت بیارم حالش بدبود

بهش گفتم زنگ زدم به راشد

گفت: خودم زنگ زدم الان داره میره برام دارو بگیره زنگ نزنی گوشیشو جاگذاشته خونه

منم قبول کردم(که بعدفهمیدم آقاراشد اونموقع راحت خواب بوده)

نمیتونستم تحمل کنم گفتم خودم باید یک کاری کنم ازقضا خودم تو داروخانه مدتی دوره دیده بودم که همه رو میشناختم گفتم زنگ بزنم به یکی از همکارام ببینم اگه شیفت شب اونه ازش کمک بگیرم که اونم جواب نداد

مونده بودم چکار کنم

زنگ زدم به محمود همچنان داشت درد میکشید باز رفتم سراغ برادرم که اونم گفت میدونی ساعت چنده چطوربرم بیرون

دیدم راهی ندارم گفتم خودم بلندشم برم بهتره زنگ زدم بهش گفتم الان خودم برات دارو میارم گفت چطوری این وقت شب گفتم زنگ میزنم تاکسی تلفنی گفت اگه بیایی دیگه باهات حرف نمیزنم الان شربت خوردم بهتر میشم حدس میزدم داره دروغ میگه بهم گفت برو بخواب گفتم تو اینجوری من خوابم نمیاد

گفتم خودم نمیام به تاکسی پول میدم لیست داروهاتو میدم میگم برات بیاره برسونه گفت نمیخواد

زنگ زدم به تاکسی که اون لعنتی هم سرویس نداشت که احتمالا داشت اما خواب بودن

بازم بهش گفتم زنگ زدم تاکسی که گفت الان دارو خوردم خوابم میاد بذار تا خوابم نپریده بخوابم منم قبول کردم

تاصبح بیداربودم نزدیکا ظهر بهش زنگ زدم دیدم از قبلش بدترشده اصرارکردم بره دکتر که رفته بود بهش سرم داده بود و کلی مخلفات دیگه اما فایده نداشت بیماری محمودو حسابی انداخت

وبعدشم فهمیدم محموداونشب از شدت درد نتونسته بخوابه وفقط بخاطراینکه من بخوابم اونجوری گفته بود که وقتی بهش گفتم نخوابیدم اونم اعتراف کرد

خلاصه بیماری محمود طولانی شد منم همش بهش غذاهای مقوی تجویز میکردم تااینکه کم کم بهترشد

اما اونشب حسابی دیوونه شدم امیدوارم هیچوقت اونطوری نشه





:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 325
|
تعداد امتیازدهندگان : 100
|
مجموع امتیاز : 100
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: