نوشته شده توسط : نازی

تاوقتی که هست قدرشو نمیدونیم اما همین که دو.ر میشه تازه میفهمیم چه فرشته ایی بود آره محمودو میگم لابد میخواین بدونین چی شده...................من با یک حماقت بچه گانه از خودم رنجوندمش از خودم دورش کردم کاری کردم که حتی حاضر نیست بهم فرصت جبران بده حاضرنیست منو ببخشه نمیدونم جواب این دل بهونه گیرو چی بدم دلی که داد میزنه و اونو میخواد بهش بگم دل من بکش که حماقت خودم بود؟ کاش یکبار دیگه بهم فرصت بده کاش یکبار دیگه برگرده خدایا تو میشنوی پس مستجاب کن و بهم برش گردون..........آمین





:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 647
|
تعداد امتیازدهندگان : 213
|
مجموع امتیاز : 213
تاریخ انتشار : 21 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: