خبرخوشششششششششش
نوشته شده توسط : نازی

سلام دوستای عزیز

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آخ جونننننننننننننننننننننننننننننننن

وای که چقدرخوشحالم میدونین چرااااااااااااااااا؟

خوب معلومه اخه دیشب بعد از یک ماه زنگ زد.اره عشقمو میگم.... بذارین تعریف کنم:

دیشب ساعت ۳۴/۰۰ داشتم دعا میکردم دیدیم گوشیم داره زنگ میخوره گذاشته بودم سایلنت نگاش کردم دیدم خودشه باورم نمیشد اوکی کردم ولی ساکت بودم اونم ساکت بود

 گفتم الو.....

گفت: سلام (اخ قربون سلام گفتنش) ...

گفتم: سلام......

گفت: خوبی

گفتم: مرسی توخوبی...

گفت:الحمدالله

بعد گفت مثل اینکه یک پیام خالی دادم چراجواب ندادی(ازنظر اون پیام خالی پر حرفه)

گفتم: متوجه نشدم (میبینین تورو خدا یک ماه جوابمو نمیداد من تحمل کردم ولی خودش ده دقیقه نتونست تحمل کنه.....بازم قربونش میرم)

خلاصه کمی حرف زدیم قطع کرد از خوشحالی فقط راه میرفتم یادم افتاد چقدر نذر کرده بودم اول رفتم سجده شکر بجا اوردم بعدم قرانو برداشتم تا شروع کنم به ختم قران امیدوارم دیگه هیچوقت از هم جدا نشیم خداکنه بازم زنگ بزنه البته منم میزنگم

امروز همه چی قشنگه خداجونم دوستت دارممممممممممممممم

خداجونم شکرت

 





:: بازدید از این مطلب : 1024
|
امتیاز مطلب : 801
|
تعداد امتیازدهندگان : 260
|
مجموع امتیاز : 260
تاریخ انتشار : 1 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
nadia o sina در تاریخ : 1389/9/19/5 - - گفته است :
salaaaaam man nadiyam kheili khosham omad az webetun .omid varam k hamishe movafaq bashino b ham beresin .bara maam doa konid . heeey rasti b maam sar bezanid .babay.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: