نوشته شده توسط : نازی

میگه دوستم داره................

هفته پیش مثل امروز باهم رودررو حرف زدیم ازش بخاطر اشتباهی که کردم معذرت خواهی کردم و خواهش کردم که منو ببخشه بهش گفتم اگه ازم بدت اومده اگه دوستم نداری بگو قران بینمون بود گفت هنوزم دوستت دارم هنوزم بهت فکر میکنم ولی تو بازم اینکارو تکرار میکنی گفتم قول میدم بار آخرم باشه فقط یک فرصت دیگه بهم بده ............نمیدونم ولی مطمئن بودم مغزشو شستشو دادن درکش برام راحت بود خودم کاری کردم که صحت همه حرفایی که پشتم زدن بهش ثابت شدم بمیرم براش درحقش بد کردم ولی امیدوارم بتونه این جریانو فراموش کنه و بهم یک فرصت دیگه بده به برگشتش امیدوارم قول میدم بشم همونی که اون دوست داره





:: بازدید از این مطلب : 1005
|
امتیاز مطلب : 797
|
تعداد امتیازدهندگان : 255
|
مجموع امتیاز : 255
تاریخ انتشار : 26 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
only girlsssss در تاریخ : 1389/9/24/3 - - گفته است :
salam
webet kheili ghashange
linket kardam
byebye

/weblog/file/img/m.jpg
mamd d در تاریخ : 1389/9/14/0 - - گفته است :
khube!!! vali kami behesh ronagh bede dg. hatman u ham mesle man muondi chi bede??rasti b weblog ma ham sar bezan www.tm.s.mahtarin.com albate kamel nashode!!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: